Symulator
pola walki w czasie rzeczywistym
Pierwszy na świecie symulator pola walki czasu rzeczywistego.
System nie wymaga żadnych dodatkowych czujników. Bazuje na wysokiej rozdzielczości obrazie analizowanych w czasie rzeczywistym przez AI (autorskie rozwiązanie sztucznej inteligencji czasu rzeczywistego)

bez dodatkowych
czujników
na głowie
Symulacja jest bardzo realistyczna dzięki braku konieczności nakładania sensorów na głowę. Dzięki temu uczestnicy danej symulacji mogą być ubrani tak jak na polu walki.
Cel podzielony
na strefy
Każda strzał z uwagi na wysoką precyzję (dokładność 1 cm) uwzględnia obszar trafienia i zadaje inne obrażenia w przypadku trafienia w głowę, tułów, ręce, nogi. Poziom obrażeni dla poszczególnych stref jest definiowany przed rozpoczęciem sumulacji
Granaty
miny
pułapki
Wszystkie elementy systemu WAR MAG NET 2.0 są ze sobą kompatybilne i mogą być dowolnie konfigurowane w trakcie symulacji pola walki. Każda mina, granat, pułapka jest traktowana jak uczestnik symulacji
Centrum Dowodzenia
pola walki
Centrum zarządzania daje możliwość bieżącej analizy przebiegu symulacji. Dzięki lokalizacji każdego uczestnika w panelu zarządzającym jest wgląd do mapy sytuacyjnej.
Może wydzielić panel na dwie wersje dla sztabów obu drużyn osobno.
Zobacz panel sztabowy w działaniu

Dostępne akcesoria
Granaty
Rozpoznawanie sekcji sylwetek. Obrażenia AI zasięg do 25 m

Miny
Obrażenia jedynie na podstawie zasięgu rażenia bez AI

Pułapki
Rozpoznawanie sylwetek. Obrażenia AI

Opaski wibracyjne
Opaski wibracyjne sygnalizujące trafienie.
