Symulator
pola walki w czasie rzeczywistym

Pierwszy na świecie symulator pola walki czasu rzeczywistego.

System nie wymaga żadnych dodatkowych czujników. Bazuje na wysokiej rozdzielczości obrazie  analizowanych w czasie rzeczywistym przez AI (autorskie rozwiązanie sztucznej inteligencji czasu rzeczywistego)

headband
Bez czujników na głowie:
Symulacja pola walki jest przeprowadzona jedynie z wykorzystaniem karabinów.
grenade
Akcesoria:
możliwość wykorzystania granatów oraz min przeciwpiechotnych
assault-rifle (1)
4 modele karabinów szturmowych:
najpopularniejsze modele w tym klasyczny AK47
bullets
Rodzaje amunicji:
różne warianty amunicji kompatybilne z wybranym modelem karabinu
vital-signs
Symulacja strzału uwzględniająca:
wilgotność, wysokość n.p.m, ciśnienie, prędkość wiatru, rodzaj ustawionej amunicji, rodzaj ustawionego rodzaju broni, natężenie deszczu, reakcję na odrzut broni.
day-and-night (1)
Nocne symulacje:
Symulacje mogą być prowadzone w dzień i w nocy
keep-distance (1)
Zasięg strzału:
2400 m w dzień 2100m w nocy
team
Duża pojemność pola walki:
max 1 300 osób jednocześnie w czasie rzeczywistym
shooting
FFG:
Obsługa reakcji na odrzut swobodny broni podczas strzałów dzięki FFG
Realność symulacji

bez dodatkowych
czujników
na głowie

Symulacja jest bardzo realistyczna dzięki braku konieczności nakładania sensorów na głowę. Dzięki temu uczestnicy danej symulacji mogą być ubrani tak jak na polu walki. 



jak w V.A.T.S

Cel podzielony
na strefy

Każda strzał z uwagi na wysoką precyzję (dokładność 1 cm) uwzględnia obszar trafienia i zadaje inne obrażenia w przypadku trafienia w głowę, tułów, ręce, nogi. Poziom obrażeni dla poszczególnych stref jest definiowany przed rozpoczęciem sumulacji


Akcesoria

Granaty
miny
pułapki

Wszystkie elementy systemu WAR MAG NET 2.0 są ze sobą kompatybilne i mogą być dowolnie konfigurowane w trakcie symulacji pola walki. Każda mina, granat, pułapka jest traktowana jak uczestnik symulacji

AI battlefield simulator

Centrum Dowodzenia
pola walki

Centrum zarządzania daje możliwość bieżącej analizy przebiegu symulacji. Dzięki lokalizacji każdego uczestnika w panelu zarządzającym jest wgląd do mapy sytuacyjnej.

Może wydzielić panel na dwie wersje dla sztabów obu drużyn osobno.

Zobacz panel sztabowy w działaniu

Modele karabinów

Dostępne
modele karabinów

aktualnie trwają testy nowych modeli i lista zostanie rozszerzona
Granaty, Miny, Pułapki

Dostępne akcesoria

Granaty

Rozpoznawanie sekcji sylwetek. Obrażenia AI zasięg do 25 m

Miny

Obrażenia jedynie na podstawie zasięgu rażenia bez AI

Pułapki

Rozpoznawanie sylwetek. Obrażenia AI

Opaski wibracyjne

Opaski wibracyjne sygnalizujące trafienie.